Coș

  • Niciun produs în coș

Întrebări frecvente

Comenzi

1. Pot să modific sau să anulez o comanda?

După finalizarea comenzii, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp dacă doriți modificarea sau anularea comenzii. Aceasta este posibilă doar dacă comanda nu a fost încredințată curierului. 

2. Cât durează procesarea comenzii?

Comenzile primite înainte de ora 15:00 vor fi procesate în aceeași zi lucrătoare. Comenzile primite după ora 15:00 vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Comenzile primite în zilele de sâmbătă și duminică și în sărbătorile legale sunt procesate în următoarea zi lucrătoare. 

3. Cum pot să știu dacă produsele pe care doresc să le comand se află în stoc? 

Dacă un produs nu se află în stoc, acesta nu va putea fi adăugat în coș, butonul "Adaugă în coș" fiind dezactivat.

4. Pot face comenzi prin telefon sau email? 

Comenzile se pot face doar pe site-ul nostru dar, dacă întâmpinați dificultăți, ne puteți contacta iar noi vă vom îndruma pas cu pas. 

5. Care este suma minimă pentru o comandă?

Nu există o sumă minimă pentru comenzile de pe site-ul nostru. Pentru comenzile în valoare de minim 120 de lei livrarea este gratuită. Pentru comenzile mai mici de 120 de lei te rugăm să verifci costul livrării care variază în funcție de metodă de livrare aleasă. 

Plată

1. Ce metode de plată sunt disponibile?

Puteți plăti online cu cardul sau în numerar la livrarea produselor. 

2. Cât de sigure sunt comenzile pe site-ul dendi.ro?

Siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi. De aceea, utilizăm cele mai avansate tehnologii atât pentru transferul datelor cât și pentru procesarea plăților. Pentru plățile efectuate cu cardul, informațiile financiare nu vor fi păstrate. 

Livrare

1. Livraţi produse şi în afara României?

Momentan, expediem produse doar pe teritoriul României. 

2. Care este costul transportului? 

În funcție de localitate, costul transportului variază între 8 și 15 lei. Pentru comenzi în valoare de minim 120 de lei, transportul este gratuit.

3. Cât durează expedierea produselor?

Comanda va fi încredințată curierului în termen de 2-5 zile de la data confirmării. În acel moment, îți vom trimite prin email toate detaliile necesare legate de durata expedierii. 

4. Ce metodă de livrare folosiți? 

Ne dorim ca produsele să ajungă la dumneavoastră cât mai repede, de aceea livrăm comenzile exclusiv fie prin curier rapid. 

5. Care este procesul pentru returnarea unui produs?

Dacă doriți să returnați unul sau mai multe produse achiziționate de pe site-ul nostru, o puteți face în termen de 10 zile de la primire. Este obligatoriu ca acestea să fie în ambalajul original, însoțite de documentele de livrare și în aceeași stare în care v-au fost livrate. Costul transportului pentru returnare va fi suportat de client. Excepție fac cazurile în care unul din produsele primite prezintă un defect, caz în care costul transportului este suportat de noi.